Bancuri cu animale inteligente, dresate si curate

– De ce are ciocanitoarea cioc?
– Ca sa nu se dea ca tampita cu capu’ de copaci.
* * *

Doi dulai se confeseaza:
– Sunt foarte deprimat. Stapanul nu mai are deloc ochi pentru
mine. Aminteste tot timpul de javra pe care a avut-o inaintea mea.
– La mine e si mai rau. Al meu nu vorbeste decat despre javra pe
care o va lua in locul meu.
* * *

Un tip bate la poarta unei case. Un caine se ridica in doua
picioare si-i spune:
– Stapanul nu e acasa!
Tipul lesina de spaima. Cand isi revine, il intreaba pe caine:
– Pai, daca esti caine, de ce nu latri?
– N-am vrut sa te sperii!
* * *

– Am mai vazut eu animale dresate, dar Hector al tau e uluitor.
Face tot ce-i spui, mai ceva ca un om, te-ai ocupat personal
de el sau l-ai dat pe mana unui dresor?
– Nici una, nici alta. E autodidact
* * *

Pe terasa unei cafenele, se petrece de ceva vreme o scena ciudata:
un om si un caine stau fata in fata, avand intre ei o tabla de
sah. Mirat, un trecator intreaba:
– Cum, cainele dvs. stie cu adevarat sa joace sah?
– Stie pe dracu’! E a patra partida pe care o pierde azi!
* * *

– De ce poarta elefantii manusi?
– Sa nu se murdareasca pe maini la vanatoarea de furnici…
* * *

Un elefant si un soarece mergeau alaturi pe o carare din jungla.
La un moment dat, soarecele se atinse de piciorul elefantului.
– Ce te inghesui, bruta? ii striga suparat elefantul…
* * *

– Cum intra un elefant intr-un lift?
– Greu.
– Dar un soricel?
– Si mai greu, pentru ca este elefantul inauntru.
* * *

– Stii de ce nu mananca elefantii mamaliga?
– Pentru ca nu le da nimeni!
* * *

O furnica si un elefant la mare. Elelantul facea baie in mare
si de-o data furnica striga;
– Elefantule, poti iesi putin?
– De ce?
– Vreau sa vad ceva.
– Ce?
– Ai sa vezi tu…
– Ce ma?
Dupa ceva timp de discutii iese elefantul.
Furnica spune:
– Aaaaa… scuze, am crezut ca mi-ai luat costumul de baie.
* * *

Leave a Reply

