Bancuri armata

Merge Bula in armata, iar capitanul, smecheras din nastere, ii zice:
– Bula, du-te pana la piatra aia de departe si spune-mi daca sunt acolo!
Bula executa, se intoarce transpirat si zice:
– Permiteti-mi sa raportez: Da, sunteti acolo!
Capitanul, curios, intreaba:
– Si ce fac?
Bula:
– Permiteti-mi sa raportez: Nu stiu. Sunteti acoperit cu o hartie si va
bazaie mustele!
* * *

Un locotenent, dupa ce a baut aproape toata noaptea, n-a reusit sa se
trezeasca dimineata. Suna telefonul. O voce placuta de femeie:
– D-le locotenent, doriti sex prin telefon?
– Bineinteles!
– Va fac legatura cu comandantul unitatii.
* * *

Intr-o unitate de tancuri, unei grupe de proaspeti recruti li se prezinta
pentru prima oara un tanc.
Plutonierul comandant de grupa incepe sa le explice:
– Tancul este de tip T-55, fabricat in URSS. Are cineva vreo intrebare?
Nimeni nu intreaba nimic.
– Pe tanc, se afla instalat un aruncator de grenade calibrul 120.
Are cineva vreo intrebare?
Nimeni nu intreaba nimic.
– Tot pe tanc avem o statie de comunicatii radio. Are cineva vreo intrebare?
Un soldat ridica mina timid.
– Da, soldat, spune!
– Domnule plutonier, statia radio e pe lampi sau pe tranzistori?
– Bai, pentru tampiti ca tine o sa repet: este pe tanc!
* * *

Generalul vede un soldat in post cu o umbrela deasupra capului.
– In toata viata mea nu am vazut niciodata un soldat, care s-ar teme de ploaie!
– Nici eu nu ma tem. Am umbrela!
* * *

Mai rahat, nu mai misca in formatie ca te mananc!
* * *

Un colonel ii spune generalului:
– Domnule general, aveti pantalonii descheiati!
– Experimentez, colonele! Aseara am avut camasa descheiata si mi-a intepenit gatul.

Leave a Reply

