Bancuri animale

La scoala, ora de biologie:
– Copii, ne poate povesti cineva intamplari deosebite cu animale?
Georgica:
– Doamna profesoara, intr-o zi am plecat cu tata la padure si acolo am
gasit langa un copac un pui de pasare, mic si golas, cazut din cuib.
L-am dus acasa, i-am facut un cuib intr-o maneca veche de cojoc, l-am
hranit si puiul a crescut, i-au crescut penele, era bland, dar toamna
glasul salbaticiei s-a facut auzit si puiul a zburat cu celelalte pasari
spre tarile calde!
– Bravo Georgica, intr-adevar, o poveste deosebita!
Ionel:
– Doamna profesoara, intr-o zi, unchiul meu care este padurar, m-a luat cu
el in padure. Acolo, intr-o taietura, langa niste craci uscate, am gasit
un pui mic, mic de caprioara. Eu am vrut sa-l iau in brate, sa-l mangai,
dar unchiul meu nu m-a lasat, mi-a spus ca mama lui este pe aproape, nu
l-a parasit! Si intra-adevar, dupa ce ne-am ascuns, am vazut caprioara
care s-a intors la pui si impreuna au plecat in codru!
– Bravo Ionel, frumoasa povestire!
Bula:
– Doamna profesoara, bunicul meu e baci la o stana si intr-o noapte cu
vreme mai inchisa, cu ceata, o ursoaica mare a venit si a sarit in stana
la oi! Bunicu’ a sarit la ea, sa o alunge si atunci ursoaica s-a ridicat
in doua labe si l-a prins pe bunicu cu labele! Bunicu (nu-l cunosteti pe
bunicu, dar e un tip ca bradu, trait numa’ la stana!) a prins-o si el in
brate, s-a incordat, si a trantit-o la pamant! Si daca tot era la pamant
a si futut-o!!!!
– !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!
– Vai Bula, interesant!!! Asa ceva chiar n-am mai auzit!!! Si bunicul tau??
– E bine, are 80 de ani, e tot la stana!
– Dar ursoaica?
– Nu mai stiu nimic de ea, dar bunicul gaseste in fiecare dimineata in fata
usii de la stana, ba un cosulet cu fragi, ba unul cu zmeura!
* * *

Un tip se duce sa-si cumpere un papagal de la un Pet Shop. Intra el, se
uita si vede un papagal frumos care avea legat de fiecare picior cate o
sforicica. Mirat il intreaba pe vanzator de ce are papagalul sforile
legate de picioare, la care acesta raspunde:
– Daca trageti de sfoara de la piciorul drept, papagalul vorbeste in engleza,
daca trageti de sfoara de la stangul,vorbeste in franceza.
– Vai ce frumos, spuse omul nostru. Si daca-l trag de amandoua odata ce
se intampla?
– O sa cad in fund, idiotule, raspunse papagalul…
* * *

Un ziarist face o vizita la o stana, unde ciobanul e tocmai cu oile la pascut.
– Ce faci, bade?
– Uite, aice cu turma…
– Pot sa vorbesc cu cainele tau?
– Cainele nu vorbeste! Ziaristul se apleaca la caine:
– Ce mai faci, Azor?
– Multzam, fain. (ciobanul ramane cu gura cascata)
– Ciobanul te ingrijeste bine?
– Nu ma plang. Imi da mancare buna, nu ma bate si din cand in cand ne mai
jucam. Ciobanul sta stupefiat.
– Bade! Pot sa vorbesc cu magarul tau?
– Magarul nu vorbeste… Ziaristul se apropie de magar:
– Ce mai faci, magare?
– Nu ma plang. (ciobanul e-n stare de soc)
– Ciobanul se comporta bine cu tine?
– Da. Imi da fan, abrac, iar daca e vreme rea, ma baga in sura…Ciobanul
cade pe spate.
– Bade! Pot sa vorbesc cu oaia ta?
– Apai, bagaboanta aia minte de rupe!!!
* * *

Ce fac pestii cand sunt multi?
Bancuri.
* * *

La scoala, elevii primesc ca tema sa faca o compunere despre dragostea de
tara. Cea mai frumoasa compunere a fost a lui Bula.
El a descris o intamplare legata de pisoii pe care pisica sa i-a fatat de
curand. Bula le-a pus in fata doua strachini cu lapte, pe una a scris
Romania si pe cealalta Germania si pisoii s-au dus toti la strachina pe care
scria Romania.
– Bravo, Bula! Frumoasa compunere! exclama invatatoarea entuziasmata. Te
rog sa citesti compunerea si cand vom avea inspectie.
Dupa cateva saptamani a venit inspectia. Bula e pus sa citeasca compunerea,
dar de data asta pisoii merg la strachina pe care era scris Germania.
Contrariata, invatatoarea intreaba:
– Cum asa, Bula? Parca acum cateva saptamani pisoii au mers la strachina
pe care scria Romania!
– Asa-i, doamna, dar intre timp au facut ochi!
* * *

Un tip bate la poarta unei case. Un caine se ridica in doua picioare si-I spune:
– Stapanul nu-I acasa!
Tipul lesina de spaima. Cand isi revine, il intreaba pe caine:
– Pai, daca esti caine de ce nu latri?
– N-am vrut sa va sperii!
* * *

Intr-o zi calda, in padure, coana vulpe se hotaraste ca a venit timpul sa
vineze ceva. Merge ea ce merge, si, deodata, aude din dreapta, de dupa un
copac, un strigat puternic:
– Cucuriguuuu!!
Roscata nu sta prea mult pe ganduri si se repede in directia cocosului.
Se aud zgomote, icnete, fluieraturi, cantece populare, tiu…ituri, un
pocnet puternic si… vulpea iese de dupa copac jumulita, fara par, cu
fundul rosu si aproape lesinata.
Dupa citeva secunde, de dupa copacul cu pricina apare un urs in doua
picioare, incheindu-se la slit si zice:
-Ah, sa-mi bag p**a, ce bine-i sa stii limbi straine!
* * *

CUM GANDESTE UN GREIER:
M-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la munca….Da`
cand am vazut joi ca vine vineri am zis ce dracu sa caut sambata la
munca… cand duminica e zi libera!
* * *

Leul cheama toate animalele si le spune:
– Cei frumosi in stanga, cei destepti in dreapta.
Toate animalele se conformeaza, numai maimuta ramane pe loc.
– Dar tu ce faci? Intreba leul.
– Ce vrei, sa ma rup in doua?
* * *

Merge acasa motanul impreuna cu iubita, dupa o noapte plina de evenimente.
Motanul nu se poate stapani si miauna:
– Oh, iubitica mea, as muri pentru tine.
Pisicuta ii arunca o privire incitanta si intreaba:
– Bine, dar de cate ori?

Leave a Reply

