Bancuri betivi

Un betiv care raspandea un miros ingrozitor de bautura ieftina si care
avea un sac si un ziar vechi se urca in autobuz si se aseaza langa un
preot cu un aspect foarte onorabil… Apoi scoate din sac o sticla de bautura
aproape goala din care bea pana la ultima picatura, dupa care incepe sa
citeasca din ziar. La un moment dat i se adreseaza preotului:
– Scuzati-ma, parinte, stiti cumva din ce motive se ajunge la spondiloza?
– Desigur, raspunde preotul, care simtea o neplacere crescanda, pe un ton
de o politete rece si sarcastica. Factorii care duc la spondiloza sunt: o
viata dezordonata, tovarasia unor femei de calitate indoielnica, consumul
exagerat de tutun si alcool, betii care se termina cu nopti petrecute in
bordeluri, toate astea duc la spondiloza.
– Uuuaaauuu! N-as fi crezut niciodata. raspunde betivul si se intoarce la
ziarul sau.
Preotul, milos de felul lui, dupa ce se gandeste la cele spuse, se
adreseaza din nou betivului, de data asta pe un ton bland si impaciuitor:
– Scuza-ma, n-am vrut sa te jignesc, de cand suferi de spondiloza, fiule?
– Eu? Nu, parinte eu niciodata n-am suferit de asa ceva, tocmai am citit
in ziar ca Papa are spondiloza.
* * *

Un betiv intra intr-o biserica catolica si se duce direct la confesare.
Intra in cabina si nu zice nimc. Popa, nedumerit, isi drege vocea
incercand sa-i atraga atentia omului. Asta nimic. Dupa un timp, bate popa
de 3 ori in peretele despartitor, la care betivul raspunde:
– N-are rost sa bati, nici eu nu mai am hartie.
* * *

La un proces plictisitor din cale-afara, cand toti aproape ca
adormisera, un betiv exclama catre procuror:
– Sa ma pupi in fund!
– Afara!
– Nuuu! Aici, sa vada toata lumea!
* * *

– Sa-ti fie rusine Mitica, zice nevasta. Iar ai venit beat acasa!
– Ca sa respectam adevarul nu eu am venit, m-au adus vecinii.
* * *

Un politist da tarcoale unui bar, unde se cam consuma mult alcool, in
scopul de a prinde cativa soferi piliti. Un client al barului iese, se
impiedica si incepe sa isi caute cheile cam vreo cinci minute. Dupa ce
le-a gasit, se taraste si le incearca la vreo patru, cinci masini pana ce
o gaseste pe a lui. Pana ce a ajuns in masina toti ceilalti s-au carat.
Politistulil asteapta bucuros sa iasa in strada. Evident il opreste pe
sofer, ii pune fiola si stupoare 0,00 alcool. Politistul complet buimac.
Soferul in schimb ii spune:
– Teapaaaa… in seara asta eu am fost momeala.
* * *

Doi betivi scot un om pe jumatate inecat dintr-un lac.
– Vezi, asa patesti daca bei apa.
* * *

Un betiv intra intr-un bar, se opreste in fata unui cuplu si ragaie.
Tanarul, furios:
– Cum indraznesti sa ragai inaintea prietenii mele?
– Scuze nu stiam ca e randul ei!
* * *

Un tip la un bar, mort de beat, cu paharul in fata, plangea de rupea
pamantul. Vazandu-l asa de dezamagit, barmanul il intreaba:
– Dar ce s-a intamplat?
– Pai, acum trei luni, a murit mama si mi-a lasat 10.000$.
– Condoleantele mele.
– Acum doua luni, a murit tata si mi-a lasat 25.000$.
– Imi pare rau, domnule, foarte rau.
– Luna trecuta a murit frate-meu si mi-a lasat 50.000$.
– Vai, trei persoane dragi, in asa scurt timp.
– Si luna asta nu mai pica nimic, nimic, fir-ar sa fie.
* * *

Un betiv mergea pe strada.
La un moment dat se opreste in fata unei pancarde publicitare.
Se uita… se uita… si la un moment dat zice:
– La viata mea, beti crita am vazut, beti morti am vazut,
dar beti pepsi nicodata.
* * *

Un individ beat iese din carciuma si vrea sa se duca acasa.
La un moment dat se loveste cu capu’ de un stalp.
Dupa ce se invarte inca de vreo 3 ori in jurul stalpului de fiecare data
izbindu-se de el, se pune in cur si spune nervos…
– Sa moara mama, e a treia oara pe saptamana asta cand ma inchid astia aici!

Leave a Reply

