Bancuri Bula

Bula la ora de biologie.
Profesoara intreaba:
– Ce este verde si sare pe campie?
Raspuns din clasa:
– Broasca!
Profesoara:
– Corect, dar putea fi si o lacusta. Ce este maro si alearga
prin padure?
Raspuns din clasa:
– Caprioara!
Profesoara:
– Corect, dar putea fi si un urs.
Bula cere permisiunea de a pune si el o intrebare similara:
– Ce este tare cand se baga in gura, dar moale si lipicioasa
cand se scoate?
Profesoara, ofensata, ii trage doua perechi de palme lui Bula,
care zice:
– Corect, dar putea fi si o guma de mestecat.
* * *

Bula la scoala. Intreaba profesorul de religie:
– Copii, ce fapte bune ati facut in ultimul timp?
La care, Bula afirma:
– Am salvat o fata de la viol!
Profesorul intreaba:
– Ai, Bula, cum ai facut-o?
Bula raspunde:
– Am convins-o!!!
* * *

Bula se duce la peste ca omul si hop top prinde pestisorul
de aur. Scoate pestisorul capul din galeata si-i spune lui bula:
– Da-mi drumul ca daca ma cruti iti indeplinesc trei dorinte.
Bula mirat ii da drumu si pestisorul il intreaba care e
prima dorinta:
– Vreau sa am un cap de elefant
Ii face pestisorul un cap de elefant dupa care ii spune:
– Zi-mi a doua dorinta. Bula:
– Vreau sa am un gat asa lung de girafa.
Ii face pestisorul un gat de girafa dupa care il intreaba de a
treia dorinta. Bula, aratand deja ca vai de capul lui:
– Vreau sa am si niste picioare de strut. ii face pestisorul
picioare de strut.
Acum pestisorul mirat din cale afara il intreaba:
– Dar bine mai Bula, de ce ai avut dorintele astea bizare?
Cei care m-au mai prins mi-au cerut case, bani, masini, femei
iar tu te-ai diformizat in halul asta
La care Bula, balanganindu-se intr-una, clatinandu-si capul de
elefant pe gatul de girafa si picioarele de strutt raspunde mirat:
– Aaaa, hai ma, pai se putea si din astea?
* * *

Nevasta lui Bula isi pune picaturi in ochiul stang, apoi, in cel drept si
la sfarsit, intre picioare.
– Esti nebuna? Acolo, de ce pui? O intreaba Bula, siderat de gestul ei.
– Cum de ce? Raspunde femeia. A trecut multa vreme de cand nici ea n-a
mai vazut nimic!
* * *

Bulisor, tu ce vrei sa faci cand vei fi mare?
– Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu.
– Pai ce, tatal tau e miliardar?
– Nu, si el viseaza.
* * *

– Bula, cum te feresti de microbii din apa de baut? intreba medicul.
– Fierb apa, domnule doctor.
– Excelent! Si apoi?
– Apoi beau vin!
* * *

Bula in China, se ia la bataie cu un ninja. Se bat ei ce se bat si se
hotarasc sa dea fiecare cate o lovitura. Care da mai tare e mai bun.
“Bang” ninja una in gura lui Bula – doarme 2 zile. Se trezeste Bula:
– Ce a fost asta mah?
– “Cheia dragonului”.
Dupa aia Bula “bang” una in gura. Se trezeste ninja peste 2 saptamqani.
– Ce-a fost asta mah?
– Cheia franceza.
* * *

– Eu copiez, tu copiezi, el copiaza. Ce timp este Bulisor?
– Timpul tezelor domnu` profesor!
* * *

– Ce sunt parintii tai Bula?
– Mama e gladiatoare si tata procuror!
– Cum asa?
– Pai mama vinde gladiole si tata le procura!
* * *

– Mama, zice Bula, m-am hotarat sa ma insor, dar nu stiu ce sa fac: daca
ma insor cu o femeie frumoasa, n-am sa fiu linistit, daca ma insor cu
o femeie urata n-am sa fiu multumit.
– Mai Bula ii zice maica-sa, tu ce ai prefera: sa mananci un rahat de
unul singur sau sa mananci un tort cu prietenii?

Leave a Reply

