Bancuri betivi

Acum 2 zile am fost invitata la o petrecere numai cu femei si i-am promis
sotului ca ma intorc la 12 noaptea. Orele treceau, noi ne simteam bine,
sampania curgea, asa ca doar pe la 3 dimineata m-am indreptat spre casa,
beata crita.
Tocmai cand am ajuns la usa, ceasul cu cuc din holul casei a inceput sa
cante de 3 ori. Dandu-mi seama ca sotul meu o sa se trezeasca si o sa-l
auda, am mai facut eu cu-cu de inca 9 ori. Am fost tare mandra de ce idee
geniala am avut – chiar fiind beata pulbere – ca sa evit un conflict
familial.
A doua zi dimineata, sotul meu m-a intrebat la ce ora am venit si cand i-am
spus ca la 12, nu a parut foarte surprins (uufff, am scapat!). Dupa putin
timp insa mi-a spus ca trebuie sa ne cumparam un nou ceas cu cuc. L-am
intrebat, de ce?
– Pai, asta noapte cucul a cantat de 3 ori, apoi a zis “futu-i”, a mai
cantat de 4 ori, si-a dres vocea, a mai cantat de 3 ori, s-a hlizit, a mai
cantat de 2 ori dupa care a ras un sfert de ora…
* * *

Un betiv sta la bar si scrie de zor cifre pe o bucata de hartie.
Barmanul curios il intreaba ce face acolo:
– Nevasta-mea tine o cura de slabire si mi-a spus ca pierde un kilogram
pe saptamana.
– Si?
– Si daca sunt exacte cifrele, scap de ea in 18 luni!
* * *

Intr-o noapte, un betiv se sprijinea de un pod, cand peste el a dat un
prieten. Cei doi au inceput sa sporovaiasca.
– Ce se vede acolo jos? a intrebat betivul.
– Luna, vezi-bine i-a raspuns amicul.
Betivul a privit din nou, a scuturat din cap cu neincredere:
– Hmmm, bine, te cred, dar cum am ajuns eu deasupra ei?!
* * *

– Alcoolul ucide.
– Si ce? Apa te face nemuritor?
* * *

Un betiv povesteste: … si cum ziceam, am ajuns aseara acasa, ma
dezbrac, intru in baie si deodata aud .. ‘Atentie, se inchid usile!
Urmeaza statia Timpuri Noi cu peronul pe partea dreapta.’
* * *

Un tip statea la bar suparat nevoie mare si bea bere dupa bere, nu vorbea
cu nimeni si pufnea de suparare din cand in cand. Barmanul il intreaba:
– Ce s-a intamplat, batrane? Care-i necazul?
– Lasa-ma dom’le in amaru’ meu!
– Vreo nenorocire in familie?
– Nu, nu, nu asa ceva. Uite omule, tocmai am trecut pe langa banca de sperma
de vizavi si ce vad: pentru fiecare donatie se platesc 40 de dolari. Iti
dai seama?
– Si, care-i problema?
– Dom’le, cand ma gandesc ce avere mi s-a scurs printre degete.
* * *

Doi betivi incercau sa-l sprijine de gard pe prietenul lor mort de beat,
dar acesta tot cadea. Pe trotuar, un domn se uita la ei.
– Daca l-ati pune in picioare, zice domnul, poate ca ar sta.
* * *

– Iar te-ai imbatat, Mitica? Ce-o sa spuna nevasta-ta cand o sa ajungi acasa?
– Ce-o sa spuna ea, stiu, ca-i cunosc repertoriul….
Intrebarea e ce-o sa-i spun eu?
* * *

Cica jucau patru schelete poker noaptea in cimitir. La un moment dat, de
sus din deal, se aude o voce cantand: laai lai laaai lai lai…
– Ba, ia du-te si vezi ce-i! zice scheletul cel batran catre unu mai tinerel.
Se intoarce asta dupa vre-o 2 minute:
– Sefu’, e unu beat manga.
– Pai du-te si sperie-l, ce mortii ma-sii, ne deranjeaza.
Dupa vre-o 5 minute:
– Sefu, io m-am dus, am urlat la el, am topait, m-am strambat, da asta nimic.
– Pai nu asa ma, du-te, aseaza-te langa el si cere-i o tigara. Cand iti
da tigara, cere-i si un foc. Asta o sa-si aprinda bricheta si atunci o
sa-ti vada fatza. Asa se face.
Se duce scheletul, se asaza langa betziv,
ii cere o tigara, dupa care si un foc. Omul nostru aprinde bricheta si atunci
ii vede fatza. Ramane asa pe ganduri cateva secunde, dupa care-i zice:
– Mai baiete, daca nu-ti face bine, de ce nu te lasi?
* * *

La o masa intr-un bar, statea un nene care dadea pe gat pahar dupa pahar.
De fiecare data cand termina un pahar, se uita in buzunarul camasii.
Intrigat, barmanul l-a intrebat:
– De ce va tot uitati in buzunarul camasii dupa fiecare pahar?
– Am acolo o poza cu nevasta-mea. Cand mi se pare frumoasa, ma duc acasa!

Leave a Reply

