Bancuri betivi

Un betiv, noaptea, s-a ratacit intr-un cimitir… merge el ce merge
balabanindu-se si… zduf! cade gramada intr-un mormant proaspat sapat.
Se trezeste din buimaceala si incepe sa strige:
– Ajutooor! Ajutooooor!
Nimic, nimeni prin preajma… Mai sta ce mai sta si incepe iar:
– Ajutoooooooor!
Dupa cateva ore, normal, i s-a facut frig tipului.
– Ajutooooooooor! Mi-e frig!
Dupa nici un minut, apare groparu’ cu o lopata in mana si incepe sa toarne
pamant peste el:
– Pai daca te-ai dezvelit…
* * *

– Domnule, se adreseaza un betiv catre un trecator, fiti va rog bun si
numarati-mi cucuiele.
– Unu, doi… patru… sapte… oho! Ai o colectie impresionanta… zece,
unsprezece…
– Unsprezece?… Va multumesc! Gata! Mai am doi stalpi si un zid… si am
ajuns acasa.
* * *

Un betiv iese dintr-un bar si se hotaraste sa se pise la roata unui Aro.
Deasupra rotii el vede 4X4. Scoate un cutit si scrie: =16.
Proprietarul vede treaba a doua zi si duce masina la vopsit.
A doua noapte la fel.
Iese betivul sa se pise, vede 4X4 si scrie cu cutitul =16.
Proprietarul innebunit, se roaga de ala de la vopsitorie:
-Ba, e unul nebun care-mi tot strica masina.
Pune si tu o placutza cu =16 acolo ca s-o vada si sa-mi lase masina in
pace. Zis si facut.
A treia seara iese betivul la pisat si vede: 4X4=16, dupa care scoate
cutitul si scrie: CORECT.
* * *

Un beat turta sta pe bordura in fata unui bar. Un strain il intreaba daca
ii este rau sau daca nu se poate ridica. Beatul raspunde:
– Hei! Stii tu cine-s eu?
– Nu! Cine?
– Isus Cristos! si ti-o pot dovedi. Vino cu mine!
Intra in bar si strainul dupa el.
Barmanul il vede pe betiv si zice suparat:
– Isuse! Iar esti aici…
* * *

In supermarket o femeie face cumparaturi.
Alege lapte, oua, portocale, cafea, salata si costita.
La casa, un tip beat din spatele ei se uita la produse si spune:
– Tu esti mai mult ca sigur, singura.
Femeia, contrariata:
– Ai perfecta dreptate, sunt singura, dar de unde ti-ai dat seama?
Betivul, clatinandu-se:
– Pentru ca esti urata!
* * *

Un studiu sociologic arata ca barbatii, in general, ies la baut din doua
motive:
1. N-au nevasta
2. Au nevasta
* * *

Doua doamne tinere, de mult timp prietene, dar de ceva timp casatorite,
se hotarasc sa iasa fara soti in oras. Dupa cateva ore petrecute la un
bar, pe inserate, se intorc pe jos acasa. La un moment dat una zice:
– Fata, ce ma fac? Fac pe mine! Nu mai pot sa tin pana acasa. Cealalta
rapunde:
– Si eu la fel! Hai sa intram aici in cimitirul asta, ca e intuneric si
nu ne vede nimeni.
– Bine, dar cu ce ne stergem?
– Eu cu chilotii si apoi ii arunc.
– Eu n-am chiloti, dar o sa gasesc o solutie.
A doua zi se intalnesc barbatii.
– Oare unde au fost, mai, nevestele noastre aseara? A mea a venit acasa
fara chiloti.
– Tu stai bine. A mea a venit cu o panglica in fund pe care scria “Nu te
vom uita niciodata. Fratii Ionescu!”
* * *

– Nu stiu ce sa ma fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat intr-un
mare impas.
– Cum asa?
– Pai, sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu n-o pot suferi
cand sunt treaz.
* * *

Un betiv, pe strada, bate intr-un stalp de iluminat. La un moment dat, un
al doilea betiv trece pe langa el, il observa si spune:
– Insista, insista, ca e lumina sus!
* * *

– Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
– Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!
– Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese…

Leave a Reply

