Bancuri Bula

Bula e vizitat de un vecin
– Auzi mai Bula, vrem sa tapetam camera de zi si e la fel de mare ca a ta.
Tu cand ti-ai tapetat cate suluri ai cumparat?
– 20.
– Multumesc.
Dupa 2 saptamani se intalnesc:
– Auzi ma, tampitule, am cumparat 20 de suluri si 7 mi-au ramas in plus.
– Pai si mie…
* * *

Vine Bula la scoala cu o buza umflata.
Profesoara:
– Ce-ai patit Bula?
– Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
– Vai saracul de tine. Si te-a piscat?
– Nu, a omorit-o tata cu vasla.
* * *

Bula il intreaba pe taica-su:
– Tata anul asta ce o sa avem sub pomul de craciun?
– Parchet!
* * *

Prima zi: Bula arunca hartii in clasa:
Profesoara: Bula, tu arunci hartii?
Bula: Nu, doamna profesoara… sa moara mama daca eu arunc hartii!
Ajunge Bula acasa, ma-sa moarta.
A doua zi: Bula iar arunca hartii prin clasa.
Profesoara: Bula, chiar nu arunci tu hartii prin clasa?
Bula: Nu, doamna profesoara… sa moara sor-mea daca eu am aruncat hartii!
Acasa, sor-sa moarta.
A treia zi: Bula nu se mai satura sa arunce hartii.
Profesoara: Bula inceteaza cu hartiile!
Bula: N-am aruncat eu doamna profesoara, sa moara tata!
Ajuns acasa il vazu pe taica-su facandu-si bagajele.
Bula: Ce faci tata?
Taica-su: Uite, imi fac bagajele si-ar fi bine sa ti le faci si tu ca ne
mutam de-aci.
Bula: Da’ de ce?
Tac-su: Pai ii blestemat blocu’ asta: Alaltaieri a murit ma-ta, ieri a
murit sor-ta si azi a murit vecinu’ de la 7!
* * *

Dupa un pescuit norocos Bula se pregateste sa friga un peste la gratar.
– Nu crezi ca mai inainte de a-l frige ar trebui spalat? spune mama sa.
– Mereu imi pui intrebari anapoda. De ce sa-l mai spal? Nu a stat toata
viata lui in apa?
* * *

Bula vorbea cu un om:
– Bula tu o iubesti pe mami?
– Nu ca ma bate mereu!
– Dar il iubesti pe tati?
– Nu ca ma bate mereu!
– Dar pe cine iubesti tu?
– Eu iubesc echipa de fotbal Dinamo, ca nu bate pe nimeni!!!
* * *

Prima zi de scoala, inainte de 1989. Se face aranjarea in banci.
Invatatoarea ii chestioneaza pe boboci:
– Ionescu, ia zi-mi tu ce face tatal tau.
– Pai, tata e la o macelarie.
– Aa, Ionescu, treci tu in prima banca, sa fii mai aproape, ca poate
apreciaza taticu’… Popescu, da’ taticul tau ce face?
– Tata e la o benzinarie.
– Popescule, treci tu in prima banca si Ionescu in banca a doua. Bula,
dar tatal tau ce face?
– Pai.. tata e la Securitate.
– Ooo, treci tu Bula in prima banca, Popescu in banca a doua, Ionescu in
banca a treia. Auzi, Bula, da’ ce face tata la Securitate?
– Habar n-am, ca abia aseara l-au saltat!
* * *

Bula vede pe strada o domnisoara sexy, cu un catel in brate.
– Ce n-as da sa fiu eu in locul catelusului!
– Nu cred, il duc la veterinar sa-i taie coada!
* * *

– Nevasta, pregateste-mi costumul cel negru, ca mi-a murit un coleg si ma
duc la inmormantare, zice Bula.
La intoarcere, ii spune sotiei:
– Vai, draga, ce lume prost crescuta a luat parte la inmormantare. Sa vezi,
cand a inceput sa cante fanfara, eu am fost singurul care m-am dus s-o
invit pe vaduva la dans.
* * *

Bula, lui tat-su:
– Tata, sunt gay.
– Ce esti, ma? Ce-i aia?
– Adica imi place sa sug p..a si sa ma f.t in cur.
– Bai, esti exact ca ma-ta! Cine a spart scrumiera din bucatarie?

Leave a Reply

