Bancuri bani… bancuri de criza

O gorila intra intr-un bar si cere o bere rece.
Barmanul ii da o bere rece ca gheata si ii cere 200.000 de lei.
Gorila plateste. Dupa ceva timp, barmanul cauta sa intre in
discutie cu gorila.
– Stii, pe la noi prin bar nu a fost niciodata o gorila…
– Nici nu ma mir, la preturile astea…
* * *

Un milionar foarte renumit intra intr-o banca.
Functionarul bancar cum il vede sare de pe scaun.
– Buna ziua, domnule Lord.
– Buna ziua.
– Va pot ajuta cu ceva?
– Da. As dori sa fac un credit de 5000 de euro doar pentru 2
saptamani, iar garantie va pot lasa Rolls Royce-ul meu.
Angajatul il priveste curios: Oare de ce ar avea nevoie un
milionar de un imprumut de 5000 euro?! Fara a sta mult pe ganduri,
functionarul continua…
– Da sigur, se poate.
Milionarul isi incaseaza banii lasa Rolls Royce-ul si pleaca.
Doua saptamani mai tarziu milionarul se intoarce la banca
pentru a-si achita datoria.
– Bun…, deci creditul restituit 5000 de euro +
dobanda pentru 2 saptamani 50 de euro, total 5050 de euro.
Poftiti cheile masinii si va multumesc ca ati ales banca noastra.
– Mi-a facut placere sa colaboram, raspunse milionarul.
– Permiteti, scuzati-ma ca indraznesc sa va intreb dar stiu
ca sunteti un multi milionar si un om de afaceri foarte renumit
dar: de ce ati avut dvs. nevoie de 5000 de euro?
– Suntem intr-un oras foarte mare, nu?
– Da. Raspunse umil functionarul.
– Pai si atunci?! Unde crezi tu baiete ca puteam sa-mi parchez
eu Rolls Royce-ul pentru 2 saptamani cu 50 de euro?
Spalat, polisat, ingrijit si pazit. Hm?! O zi buna!
* * *

Nu conteaza daca esti sarac sau bogat. Conteaza sa ai bani!
* * *

Instiintare: Dorim sa va informam ca, datorita trecerii
la leul greu, cu incepere de la 1 iulie 2005, pozitia Kamasutra
cunoscuta sub denumirea de 69 va fi de acum cunoscuta sub
numele de 0,0069.
* * *

Bursa este un mod de a lua banii oamenilor care se cred destepti.
Pentru prosti se foloseste “Loto”
* * *

Prin ce se deosebeste un investitor de un speculant?
Speculantul cumpara ieftin si vinde la un pret mai ridicat.
Investitorul cumpara scump si nu poate vinde.
* * *

Prima regula a economiei in tranzitie: – Pentru fiecare economist
se gaseste un altul la fel de bun cu idei exact inverse.
A doua regula: – Ambii au dreptate.
* * *

Un milionar American isi aminteste cum a devenit el milionar:
– Cand am fost baiat, am venit in America. In buzunar nu am avut
decat 2 centi. Am cumparat 2 mere murdare, le-am spalat, si le-am
vandut cu 4 centi fiecare. Apoi am cumparat pe acesti bani 4 mere,
si le-am vandut cu 8 centi fiecare….
– Si ce-a urmat dupa aceasta?
– Dupa aceasta a murit matusa mea si mi-a lasat o avere de
1 milion de dolari…
* * *

Nu demult, la o scoala.
– Ia spune, Bula, cu ce seamana economia noastra de piata?
Intreaba profesoara.
– Cu un vapor…
– Cum vine asta?
– Pai, doamna profesoara, este ca economia noastra de piata abia
se tine pe linia de plutire?
– Este.
– Se clatina din toate partile? Se clatina.
Iti vine sa vomiti? Iti vine.
Poti sa cobori? Nu poti!
* * *

Doi bancheri:
– Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn…
Tu cum ai dormit azi noapte?
– Ca un prunc…, am plans toata noaptea si m-am si cacat pe mine
de vreo doua ori…

Leave a Reply

