Bancuri blonde

O blonda ia cina impreuna cu sotul ei:
– Auzi iubitule, mi-a spus azi un coleg de serviciu un banc cu blonde.
Am ras de era sa cad jos din pat!
* * *

Nevasta BLONDA a unui detinut in audienta la directorul penitenciarului:
– Domnule director, am venit aici sa va rog sa-i dati barbatului meu o
munca mai usoara.
– Dar, doamna, barbatul dv. lipeste etichete pe sticle, deci nu vad in
asta un lucru greu.
– Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa un tunel.
* * *

Doua blonde la o receptie simandicoasa, dupa ce au defilat pe la bufet
una-i spune celeilalte:
– Draga, hai sa plecam! Vinul cica e vechi, icrele sunt negre!
* * *

Doua blonde intr-o oaza in Sahara inchiriaza o camila sa faca o excursie.
Se suie amandoua pe camila si ajung la alta oaza unde innopteaza.
Peste noapte camila fuge, asa ca fetele o iau la talpa in continuare, pana
la urmatoarea oaza unde reclama disparitia camilei. Ala de acolo
le intreaba:
– Ceva semne particulare, ca sa identificam camila?
Una din blonde, dupa un timp de gandire:
– Are doua cocoase.
Cetateanu’:
– Stiti, hm.. la noi cam toate camilele au 2 cocoase!
Stau blondele si se mai strofoaca.
– Aaa, stim, are 2 pizde!
Cetateanu’:
– Nu se poate doamnelor, cine v-a zis asa ceva?
Blonda:
– Pai in oaza de plecare l-am auzit pe unul zicand: “Uite o camila
cu doua pizde!”
* * *

Ce le impiedica pe blonde sa ajunga la facultate?
Liceul.
* * *

Doua blonde stau in statie. Una intreaba de cealalata:
– Ce nr de maxi-taxi astepti?
– 3, dar tu?
– 7.
In statie vine maxi-taxi nr 37, o blonda entuziasmata tipa:
– Vai ce bine, vom merge impreuna!!!
* * *

Cum poti deosebi o blonda de mai multe?
Nu poti.
* * *

Intr-o seara, un cetatean cu o galeata intr-o mina, cu o nicovala in
cealalta, cu cite o gaina sub brat, se uita nedumerit, cand spre stinga,
cand spre dreapta drumului. Din spate il ajunge o blonda. Cetateanul,
necajit de-atita bagaj, o intreaba:
– In ce directie e gara, domnisoara?
– Mergeti cu mine ca si eu merg intr-acolo. Dupa vreo o suta de metri,
blonda zice:
– Daca ma gandesc bine, eu n-ar trebui sa merg cu dumneata.
– De ce, don’soara?
– Pai ai putea profita sa ma violezi.
– Cum asa don’soara? Cu atatea in brate?
– Sigur, ai putea pune galeata jos, nicovala in galeata si gainile le tin eu.
* * *

Ce rezulta din incrucisarea unei blonde cu un Husky?
Un caine tampit sau o blonda foarte rezistenta la frig.
* * *

– Buna ziua, as dori sa vorbesc la telefon cu mama, care se afla in alta
tara sau sa-i pot trimite un mesaj.
Tipul de la agentie:
– Bineinteles, va rog sa achitati la casa 300 USD.
Blonda:
– Vai, nu am 300 de dolari la mine… As face orice ca sa trimit mesajul
sau sa pot vorbi cu mama mea!
Bineinteles, cand omul aude cuvantul “orice”, ca orice om intreg la cap,
ridica o spranceana ii spune blondei sa vina dupa el si o duce cu el intr-o
camera.
Tipul:
– Inchide usa.
Blonda inchide usa.
Tipul:
– Stai in genunchi.
Blonda se aseaza ingenunchi.
Tipul:
– Desfa-mi slitul.
Blonda ii desface slitul.
Tipul:
– … Scoate-o.
Blonda baga mana si o scoate.
Tipul:
– Pai ce mai astepti? Da-i drumul!
Blonda, soptind dulce, o duce la gura si spune:
– Alo, mama, ma auzi?

Leave a Reply

