Viata hazlie, ca terapie

Intr-o carte, veche tare,
Scrisa de un nea Cutare,
Am gasit idee roza,
Ca glumind, nu faci ciroza.

3 Responses to “Viata hazlie, ca terapie”

  1. racoltapetru6 Says:

    Prea târziu îmi spui măi vere,
    Că deja mă doare-n fiere,
    Poate-mi spui o glumă bună,
    Să mă vindec într-o lună.

  2. Leac pentru durerea de fiere | Bancuri, epigrame, proverbe Says:

    […] Ca raspuns la comentariul de aici […]

  3. Gluma buna – terapie intensiva | Bancuri, epigrame, proverbe Says:

    […] Raspuns la comentariul de aici. […]

Leave a Reply

