Bancuri bani – putini

Daca tatal tau nu este milionar, nu ai nici o vina.
Dar daca nici socrul tau nu este milionar, atunci nu ai nici o scuza!
* * *

Era odata un cersetor care se aseza mereu langa o biserica pentru a cersi
cu o palarie in mana. Intr-o zi vine cu doua palarii. Un domn se apropie
de el si-l intreaba:
– Nu va suparati, de ce aveti doua palarii?
Cersetorul raspunde:
– Adevarul este ca mi-a mers atat de bine incat m-am hotarat sa-mi
deschid o sucursala.
* * *

Maria – servitoarea – cere doamnei o marire de salariu.
– Spune-mi, Maria, de ce sa-ti maresc salariul?
– Am 3 motive. Primul, este ca eu calc camasile mai bine decat dumneavoastra.
– Cine ti-a spus chestia asta?
– Pai, domnu’!
– Al doilea motiv este ca eu gatesc mult mai bine decat duneavoastra!
– Cine ti-a spus prostia asta?
– Pai, tot domnu’.
– Al 3-lea motiv este ca fac dragoste mai bine decat dumneavoastra!
– Si asta, tot domnul ti-a spus-o?
– Nu doamna! Asta mi-a spus-o gradinarul!
Si uite asa, Mariei i s-a marit salariul.
* * *

Draga salariule
A trecut mult timp de cand nu te-am mai vazut. Ce s-a intamplat cu tine?
Imi dai impresia ca ma ocolesti.
Suna ciudat si mi-e jena sa recunosc, dar am nevoie de tine si sper sa te
vad cat mai curand. De data asta, sper sa stai mai mult de 2 zile in
portofelul meu.
Ceea ce-mi aminteste de momentele in care zburdam fericiti prin Metro sau
Billa, iar eu aveam frigiderul bagat in priza.
Dar cum timpul nu-mi mai permite, ma tem ca trebuie sa inchei.

Cu drag,
Un sclav

P.S.: Sper ca ai mai crescut
* * *

– Buna ziua, vreau si eu un loc de munca.
– Avem ceva foarte bine platit, dar e mult de lucru.
– Nu, multumesc. Daca am bani, ii dau pe bautura.
– Atunci, avem un loc in care nu prea aveti de munca, dar e prost platit.
– Nu, pentru ca daca am timp, fac rost de bani si ii dau pe bsuturs.
Nu aveti ceva unde sa muncesc toata ziua si sa fiu prost platit?
– Imi pare rau, dar nu aveti studii superioare.
* * *

Guvernatorul bancii Romaniei (Isarescu) la frizer:
…tac-tac, tac-tac…
Frizerul:
– Domnu’ Isarescu, chiar nu ne afecteaza criza aia financiara?
Isarescu:
– NU!
…tac-tac, tac-tac…
Peste cateva minute.
Frizerul:
– Domnu’ Isarescu, dar chiar asa banci stabile avem, nu ne facem griji?
Isarescu:
– Da, dom’le, sunt stabile!
…tac-tac, tac-tac…
Peste alte cateva minute.
Frizerul:
– Domnu’ Isarescu.
Isarescu:
– Ce mai vrei, ma, de cand te intereseaza pe tine, asa, economia?
Frizerul:
– Nu ma intereseaza, dar cand va zic de criza vi se ridica parul si
se tunde mai usor!
* * *

Intr-o benzinarie, un proaspat pensionar alimenta, atent sa nu depaseasca
10 lei, Dacia sa subreda model 1982. La pompa de alaturi, o superba tanara
coboara dintr-o la fel de superba decapotabila, cautand zadarnic din
priviri un pompagiu.
Omul nostru, se ofera fastacit sa o ajute. Dupa un schimb sumar de
amabilitati omul isi ia inima in dinti si isi exprima fatis nedumerirea.
– Domnisoara, eu am lucrat 40 de ani la Banca si nu am reusit sa imi
cumpar decat Dacia asta pe care o vezi. Dumneata ce serviciu ai sau cu ce
te ocupi de iti permiti asemenea bijuterie de masina la varsta dumitale
atat de frageda?
– Cu sex oral, tataie, raspunse ea amuzata.
– Cum, zise omul iesindu-i ochii din orbite, adica iei m***?
– Nu, tataie. Eu fac sex oral. M*** ai luat dumneata, timp de 40 de ani,
muncind la Banca.
* * *

Profesoara:
– Ionele, daca ai avea de ales intre bani si inteligenta, ce-ai alege?
– Banii, d-na profesoara.
– Cum, eu cred ca mai important este inteligenta.
– D-na profesoara, fiecare cu ce-i lipseste…
* * *

– Tata nu puteam sa dorm noaptea si mi-o zas dom’ doftor sa inchid ochii
si sa ma apuc sa-mi numar oile pana adorm.
– Si-o mers?
– Stai sa vezi! M-am apucat sa le numar si pe urma mi-o perit tot somnul,
cand am bagat de seama ca-mi lipsesc doua.
* * *

Un cetatean s-a dus la primarie, sa-si declare veniturile.
– N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit!

Leave a Reply

