Bancuri blonde

O blonda ii povesteste prietenei sale:
– Ieri seara a venit seful meu la mine acasa, in vizita, si m-a violat!
– Si tu, tu nu te-ai aparat?
– N-am putut. Nu mi se uscase inca oja de pe unghii…
* * *

O blonda intr-un bar, vrea sa faca cinste:
– O Skol la toata lumea!
* * *

– Si cum va descurcati pe masina de scris?, intreaba seful secretara blonda.
– Nu stiu. Pe masina de scris n-am incercat inca…
* * *

O blonda ii povesteste alteia indignata:
– Inchipuie-ti, ieri in timp ce ma plimbam prin oras, un ciudat, intr-o
masina sport, franeaza brusc langa mine si ma intreaba daca nu vreau sa
fac o tura cu masina lui! Asa un tampit! Dar sa stii ca avea o locuinta misto!…
* * *

Discutie intre 2 blonde:
– Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun?
– 100$, ca la toata lumea!
* * *

O blonda la bar i se adreseaza tanarului aratos care sta langa ea:
– Chiar credeti ca as vrea, la cinci minute dupa ce ne-am cunoscut, sa ma
culc cu dumneavoastra?
– Da, zice tanarul.
– Dumnezeule! Inseamna ca puteti citi gandurile!…
* * *

Aveam nevoie de cateva zile libere de la serviciu, si imi tot scremeam
creierii cum sa-l induplec pe sef sa-mi acorde zilele dorite.
Mi-am dat seama ca numai facand pe nebunul, o sa inteleaga ca nu se poate
folosi de serviciile mele.
In acea zi am ajuns mai devreme la munca, si m-am agatat de tavan,
punandu-mi totodata si picioare pe tavan.
Imediat una dintre colegele de birou, blonda, m-a observat cocotat acolo
sus si m-a si intrebat ce fac.
– Ssst, i-am spus, fac pe nebunul ca sa iau cateva zile libere. Ma dau
drept bec!
Cateva secunde mai tarziu, seful si-a facut aparitia in birou, si desigur
ca m-a si intrebat ce fac.
– Sunt un bec luminos! am exclamat eu.
– Ai inceput sa deviezi, omule! a zis el. Iti dau o saptamana libera ca
sa-ti revii la normal.
Cum a zis asta, am si sarit jos si am iesit din birou. Colega mea blonda
a venit si ea imediat dupa mine, iar seful a si intrebat-o unde se duce.
– Imi pare rau, sefu’, dar nu pot sa lucrez pe intuneric! a raspuns ea cu seriozitate.
* * *

Un dresor de crocodili apare in fata unei multimi la gradina zoologica:
– Si acum dragilor o sa urmariti cat de bine e dresat acest crocodil
infiorator!
Langa el pasea agale un monstru de crocodil. Ii trage omul doi pumni cu
putere in cap, crocodilul deschide incet gura, niste dinti infioratori
straluceau la cativa centimetrii de pantalonii dresorului.
– Ati vazut cat de bine e dresat a deschis cu atentie gura langa mine si
nu mi-a facut absolut nimic. Acum am sa imi bag penisul in gura lui si
veti vedea ca nu voi pati nimic!
Se desface omu la pantaloni si isi aseaza penisul in gura crocodilului.
– Acum veti vedea ce impecabil este dresat, ani de zile de munca, dar a
meritat!
Dupa care ii trage ditamai pumnii in cap. Crocodilul calm inchide gura cu
atentie sa nu il raneasca.
Dupa ce tine o perioada gura inchisa, mai primeste doi pumni in cap si
incepe sa deschida iarasi gura grijuliu sa nu raneasca penisul dresorului.
– Extraordinar ati vazut cu ochii vostri ce minune poate face un om, nu
am patit absolut nimic si totul este in ordine, acum daca este vreunul
dintre dumneavoastra care ar vrea sa incerce…?
O blonda, iesind in fata:
– Eu as incerca, dar va rog sa nu imi dati prea tare in cap ca am avut
febra zilele trecute!!!
* * *

O blonda la doctor.
– Domnisoara, unde va inteapa?
– In masina, dar mi-a promis ca in curand inchiriaza o garsoniera.
* * *

Doua blonde se intalnesc la gara.
– Femeie tu ai vibrator acasa?
– Da philips!
– Serios si pe ce turatie il folosesti?
– Pe 4.
– Vai traznitear! io l-am folosit pe turatia 1 si mi-am rupt doi
dinti din fata!

Leave a Reply

