Vremuri noi – obiceiuri noi

Ion era cioban și tot timpul stătea cu oile pe pășune.
O dată la șase luni ajungea și el în sat și era dornic de
a merge la femei. Într-o zi, află că în sat a venit o
negresă extrem de atrăgătoare dar care avea tarife cam mari.
Curios, merge să vadă dacă își poate satisface fantezia de
a face dragoste cu o negresă. Ajunge la ea și întreabă:
– Cât costă?
– 100 de euro.
– Vai de mine, dar eu nu am banii ăștia…plus că la mine nu
durează foarte mult. Știi, eu sunt cioban și nu ajung la
femei decât o dată la șase luni…
Impresionată de cele auzite, îi răspunde:
– Bine, hai că îmi ești simpatic. Facem o afacere, te
costă 1 euro băgatul și 2 euro scosul.
Ion foarte fericit acceptă și începe să se dezbrace. Se
așează ei în pat, și după ce o bagă, Ion rămâne nemișcat.
Negresa foarte curioasă:
– Hai omule, ce faci?
Ion foarte calm:
– Nu mai am bani ca să o scot…!

Leave a Reply

