Afacere profitabilă

Dupa ce intra destul de agitat intr-o farmacie, tanarul
s-a simtit evident jenat cand farmacista, o femeie de
varsta mijlocie dar inca frumoasa, il intreaba cu ce il
poate ajuta
– Nu, nu-se balbaia tanarul – as dori sa vorbesc cu patronul.
– Dar eu sunt seful aici – ii raspunde vesela femeia.
Ce pot sa fac pentru tine?
– Oh… nimic, ăă, nu este important – spune tanarul si da
sa plece.
– Tinere- il opreste femeia- sora mea si cu mine avem
farmacia asta de aproape 20 de ani. Am auzit in viata noastra
multe, asa ca poti spune problema ta.
– Bine, nu stiu ce sa fac: am un apetit sexual pe care nu
il pot controla. Indiferent de cate ori fac dragoste, tot
nu ma pot opri-simt nevoia sa fac dradoste incontinuu.
Imi puteti da ceva pentru asta?
– Un moment sa discut cu sora mea-vine raspunsul femeii.
Cateva minute mai tarziu ea se intoarce si ii spune:
– Mai mult de atat nu-ti putem oferi: doua sute de dolari
pe saptamana, cazare gratuita si zece la suta din afacere.

Leave a Reply

