Bancuri Bula

Pe vremea lu’ Nea Nicu vine la scoala o inspectie din China! Trece ziua
cu bine, inspectorul satisfacut si se gandeste el ca elevii merita sa
puna si ei intrebari pentru ca au fost cumintei si destepti! Ma rog,
elevii pun intrebari gen: “unde e China?”, “ce populatie are?” etc…
Vine si randul lui Bula… Invatatoarea, care-l stia pe elevul Bula de
breaz ce era, il atentioneaza pe inspector ca mai bine nu-l asculta, dar
asta zice ca nu ii e frica de ce-l poate intreba… Asadar Bula ii zice:
– Domnule inspector, dumneavostra cati tati aveti?
Inspectorul ca sa para smecher:
– 5, Bula!
La care Bula raspunde (mai mult pentru el):
– Ma gandeam eu, n-aveai cum sa iesi asa de galben numai din doua oua!!!
* * *

Bula pe strada impingand cu greu un butoi.
– Unde mergi, Bula? il intreaba un prieten.
– La doctor.
– Si de ce impingi butoiul acela?
– Pai a zis doctoru’ “Bula, vino la mine cu urina peste o luna”
* * *

In toiul noptii, Bula, cu vanatai pe fata si cu doua valize in maini, suna
la usa casei lui taica-sau.
– Ce-i cu tine, Bula, la ora asta si in halul asta?
– M-am certat cu nevasta-mea.
– Si a indraznit proasta aia sa dea in tine? Eu, in locul tau, o faceam
bucati!
Bula, ranjind:
– Dar ce crezi ca am in valize?
* * *

Bula avea o colega de birou buna, dar din pacate indisponibila. O sorbea
din priviri in fiecare zi si crapa de necaz ca nu-i poate face nimic.
Intr-o zi ajunge atat de frustrat incat se duce direct la ea si ii spune
deschis in fata:
– Esti o femeie superba si imi doresc foarte mult sa te am macar o data.
Uite, daca ma lasi o singura data, iti dau 500 de euro.
Tipa refuza fara sa stea pe ganduri.
Bula insista, explicandu-i ca totul se va termina repede:
– Eu stau in spatele tau, arunc banii pe podea, tu te apleci sa-i iei si
pana i-ai ridicat eu am si terminat treaba.
Tipa sta si se gandeste o secunda, dupa care spune ca trebuie sa se
consulte cu prietenul ei si il suna.
Prietenului ei, cand aude despre ce e vorba, ii sticlesc ochii si-i vine
o idee:
– Cere-i 1000 de EURO si ridica rapid banii, asa nu va avea timp nici
macar sa-si dea pantalonii jos.
Gagica e de acord si accepta propunerea.
Dupa vreo jumatate de ora prietenul ei incepe sa-si faca griji, nemaiprimind
nici o veste, si, la un moment dat, o suna el s-o intrebe ce s-a intamplat.
Tipa raspunde gafaind, printre gemete:
– Nemernicul a folosit monede…

Morala:
O propunere de afaceri trebuie analizata intotdeauna in profunzime inainte
de a bate palma si de a te trezi f…t.
* * *

– Bula, ce ai vrea sa iti scrie pe cruce, dupa ce mori?
– Ceva simplu si concis.
– Ca de exemplu?
– Vin imediat!
* * *

– Bula, cum iti imaginezi tu scoala ideala?
– Inchisa, doamna, inchisa!
* * *

Bula la scoala.
Invatatoarea:
– Buna dimineata copii!
Copii (in cor):
– Buna dimineata mea!
A doua zi:
Invatatoarea:
– Buna dimineata copii!
Copii (in cor):
– Buna dimineata mea!
A treia zi (Bula lipseste):
Invatatoarea:
– Buna dimineata copii!
Copii (in cor):
– Buna dimineata!
Invatatoarea se prinde ca Bula e cu mea-ul:
– Copii, maine cand vine Bula si va dau buna dimineata sa taceti din gura.
A patra zi:
Invatatoarea:
– Buna dimineata copii!
Bula:
– Dute-n p— mea!
* * *

Din cugetarile lui Bula:
De multe ori… cand plangi… nimeni nu-ti vede lacrimile.
De multe ori… cand esti ingrijorat… nimeni nu-ti simte durerea.
De multe ori… cand esti vesel… nimeni nu se uita la zambetul tau.
Dar cand te basesti o singura data…
* * *

– Bula, e a cincea oara cand intarzii saptamana asta. Stii ce inseamna asta?
– Da, probabil ca este vineri!
* * *

Invatatoarea:
– Bula, de ce-ai lipsit ieri de la scoala?
– A nascut mama, am un fratior!
– Bravo Bula, dar sa stii ca barza ti-a adus un fratior, da? Tine minte!
– Da, mi-a adus barza un fratior atunci!
– Bun! Si mama ta ce face acum?
– Sta in pat, ca o doare barza!

2 Responses to “Bancuri Bula”

  1. Aliosa Says:

    Bune bancuri ! 🙂
    Sincere felicitari ! 🙂
    Aliosa.

  2. bancuri Says:

    Mersi! Sper ca tot aşa să fie şi de acum încolo!

Leave a Reply

