Bancuri profesori

Noaptea, inainte de examen, in apartamentul profesorului suna
telefonul pe la 3.
Cu o voce iritata acesta raspunde:
– Alo, da!
– Dormi?
– Bineinteles ca dorm?!
– …si noi invatam, `tu-ti mortii ma-tii!….. .
* * *

Intrebare catre Guvernul Romaniei:
– Cum se pune corect accentul, profesoooor sau profeeeesor?
Raspuns din partea Guvernului:
– Pe profesor nu se pune accentul deloc.
* * *

Examen in anul I de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam – studentii copiaza pe rupte.
Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti, toti se
prefac ca scriu de zor…
Examen in anul II de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam – studentii copiaza pe rupte.
Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti, acestia
copiaza in continuare.
Cand profesorul bate cu pixul in masa, studentii se prefac
ca scriu de zor…
Examen in ultimul an de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam – studentii copiaza pe rupte.
Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti,
acestia continua cu copiatul.
Cand un student din ultimele randuri bate cu pixul in masa,
profesorul se intoarce cu fata la geam.
* * *

Un fizician ii spune sotiei sale:
– Draga mea, esti din ce in ce mai atragatoare!
– Aiurezi! Tu nu vezi cat m-am ingrasat?!
– Pai, tocmai! Cu cat creste masa, creste si forta de atractie…
* * *

Profesorul la ora de fizica intreaba elevii:
– Cine imi poate spune ce este vidul?
La care Bula ii raspunde:
– Dom` profesor, am in cap dar nu va pot spune…
* * *

Bula in clasa 1 inebunit dupa invatatoare se tot uita ca disperatul la ea.
La un moment dat invatatoare exasperata de privirile lui Bula se ridica
in picoare si spune:
– Bula ce ai de ce te tot uiti la mine?
– Domna invatatoare mincati-as asa te-as face o data.
– Afara!!!
Bula da sa iasa afara la care invatatoarea:
– Bula nu tu, clasa!!!!!
* * *

Un baiatel ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
– Am luat 2 la matematica azi…
– Ce s-a intamplat?
– Pai m-a intrebat profesorul “Cat fac 3 x 2?” si eu am spus 6
– Pai .. e corect
– Stiu, dupa care m-a intrebat “Cat fac 2 x 3?”
– Si care p**a mea e diferenta?
– Asta am spus si eu…

Leave a Reply

